🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه ی نیلوفر_ 51 تا 53

(ثبت: 254081) آذر 28, 1401 

سروش های دریاچه ی نیلوفر

سروش 51

 

آمدم باز در چمنزاری

تا کنم تازه جان به دیداری

گل زیبای ناز!

که چنینم می نگری

از دلم نازنین! چه می دانی؟

گفتنی نیست.

 

سروش 52

 

دلخوشی، آن چنان به ثروت نیست

یا اگر هم باشد

ثروتی، خود، بدون زحمت نیست

با تو بودن، بی شک

دور از حکمت نیست

ما اما عاشقیم.

 

سروش 53

 

سرخوش از ساغر لبالب تو

می سرایم سروش با لب تو

سرخوش از این سروش لبریزم.

 

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور

در آستانه ی زادروز شعر سروش (یکم بهمن) منتظر شما سرایندگان و ادیبان
گرانقدر هستیم تا با سرایش ها و پژوهش ها و تشویق های ارزشمند خود،
جشن زادروز شعر سروش
را پربارتر بفرمایید.

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 28, 1401

    سلم و احترام محضرتان جناب استاد رضاپور گرامی

    پیشاپیش یلدا و زاد روز شعر سروش را برایتان تبریک عرض مینمایم

    امیدوارم توفیق سرودن در این قالب زیبا را پیدا بکنم

    قالب شعری سروش از این جهت که در سرودن دست و دل شاعر را باز گذشته است ، خوب است
    مناسب برای همه موضوع ها

    برایتان بهترین ها را آرزومندم

    زنده باشید به مهر
    💐🌿🙏👏👏👏👏🌹❤️🌺🌸

    • محمدعلی رضاپور

      آذر 28, 1401

      سلام و درود و ارادت
      جناب دکتر مهدی پور گرانقدر
      ان شاء الله
      🌿💐🌿🙏🙏🙏🙏🙏🌹❤️🌺🌸🌿
      زنده و سرزنده باشید در پناه خدا

  2. کبری محمدی

    آذر 28, 1401

    سلام
    مثل همیشه زیبا و دوست داشتنی
    مانا باشید
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • محمدعلی رضاپور

      آذر 28, 1401

      سلام و درود و سپاس از لطف شما بزرگوار
      🌿🌹🌺🌹🌺🌹🌿

  3. علی معصومی

    آذر 28, 1401

    درود و عرض ادب
    ارجمند
    ♤♤♤
    جناب رضاپور پور نازنین
    قلم توانایتان رقصان
    ♧♧♧
    💐🌿💐🌿💐🌿💐

    • محمدعلی رضاپور

      آذر 28, 1401

      سلام و درود و سپاس جناب استاد معصومی عزیز
      لطف فرموده اید.
      پاینده باشید

      🌹💐🌿💐🌿💐🌿💐🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا