🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه ی نیلوفر_ 59

(ثبت: 254169) دی 3, 1401 

سروش های تالاب نیلوفر

سروش 59

 

همصدا با نسیم

همسخن با چمن

دل شیدای من

این جا در تالاب سبز صورتی

می چیند دامن دامن

غمزه های تو را.

 

تابستان 1401،
طَرَبستان، بابلعشق،
تالاب نیلوفر آبی،
محمدعلی رضاپور (مهدی)

شعر سروش:
گونه ای کوتاه از شعر پیشرو (آمیخته ای از شعر سنتی و شعر نو، با ترفندهایی ویژه) با پایانی متفاوت و برجسته.

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها 10 
  1. سلام و درود

    بسیار زیبا و دلچسب

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌🌹🌿

    • سلام و درود و عرض ادب
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان
      🙏🌿🌷🌷🌷🌷🌷🌹🌿🙏

  2. درود و سلام و به استاد رضاپور عزیز

    “همصدا با نسیم

    همسخن با چمن

    دل شیدای من

    این جا در تالاب سبز صورتی

    می چیند دامن دامن”

    غمزه های تو را

    زیبا ست

    لذت می برم از اشعارتان

    💐💐💐💐
    👏👏👏❤️

    • سلام و درود و و سپاس تان استاد گرانقدرم
      🌿💐💐💐💐🌹🌹🌹❤️🙏

  3. صفا یغمایی

    دی 3, 1401

    درودتان
    زیبابود و عالی
    🌺🌺🌺

  4. دی 4, 1401

    سلام
    موید باشید

    • سیاوش آزاد

      دی 4, 1401

      عرض ادب و احترام محضر شریف شاعر چیره دست و توانمند جناب استاد رضاپور

      • سلام و درود و عرض ادب
        خواهش می کنم.
        مبالغه نفرمایید

    • سلام
      موفق و موید باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا