🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه ی نیلوفر_ 61

(ثبت: 254359) دی 8, 1401 

سروش های دریاچه ی نیلوفر

سروش 61

 

گفته بودی: بهار می آید

گل به گل بی شمار می آید

جلوه در لاله زار می آید

مرغک بی قرار می آید

گفته بودی که دل نگه دارم

در بهاران به کار می آید

گفته بودیّ و با همان گفتن

دل من رفته بود.

 

تابستان 1401،
طَرَبستان، بابلعشق،
تالاب نیلوفر آبی،
محمدعلی رضاپور (مهدی)

شعر سروش:
گونه ای کوتاه از شعر پیشرو (آمیخته ای از شعر سنتی و شعر نو، با ترفندهایی ویژه) با پایانی متفاوت و برجسته.

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. گفته بودی که دل نگه دارم

    در بهاران به کار می آید

    🍃👏👏👏👏👏👏🍃

    زیباااست

    درود بر شما استاد رضاپور عزیز

    بهره می برم از اشعار پاکتان

    🌺🌺🌺🌺🌺🙏🙏🙏👏👏👏👏❤️🌹

    شادکام باشید

    • 🍃🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🍃
      درود و سپاس تان جناب دکتر مهدی پور گرانقدر
      زنده و سرزنده باشید در پناه حضرت عشق
      🌺🌺🌺🌺🌺🌺🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏❤️🌹🌿

  2. سلام و درود بر شما
    چه جالب

  3. کبری محمدی

    دی 8, 1401

    سلام
    سروده ای زیبا و پر احساس
    بوستان دل تان همیشه بهاری
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • سلام و درود و سپاس تان
      زنده و سرزنده باشید در پناه خدا
      🌿🌹🌺🌹🌺🌹🌿

  4. شیدا شهبازی

    دی 9, 1401

    👏👏👌لذت بردم لذت بردم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا