🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه ی نیلوفر_ 73 و 74

(ثبت: 255016) دی 26, 1401 

سروش های دریاچه ی نیلوفر

سروش 73

باد در امتداد ِ جان پیچید

این چنین پاک و مهربان پیچید

باد، پیکِ پاکی بود

عطری از چشم آسمان شریف

شاد و مشتاق و نغمه خوان پیچید

باد در کوه و دشت می پیچَد.

 

سروش 74

مست ساغر به دست(!) مستم کن!

بی غم از بُرد و از شکستم کن!

بَرنَدار از سَرِ دلم دستَت!

دوست! بر دوست، پای بستم کن!

مست ساغر به دست، نیلوفر(!)

 

شعر پیشرو
شعر سروش

طَرَبستان، بابلعشق
تابستان 1401
محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

 

نظرها 12 
  1. سلام و درود
    صبح و روزتان بهشت اردیبهشت

    زیباست و خلاقانه
    دست و دل مریزاد

    • سلام و درود و ارادت
      جناب دکتر لاهیجی گرانقدر
      روزگارتان سرشار از زیبایی یاد پروردگار

  2. مسعود مدهوش

    دی 26, 1401

    درودتان استاد رضا پور ارجمند🌱🍃🍂🌾🌹

    بسیار زیبا و دلنشین خلق فرمودید گرامی،دستمریزاد👏🌱🍃🍂🌾🌹

    • درود و سپاس تان جناب دکتر مدهوش ارجمند
      🙏🍃🌿💐🌷🌹💐🌿🍃🌷🌺🌹🙏

  3. طارق خراسانی

    دی 26, 1401

    مست ساغر به دست(!) مستم کن!
    بی غم از بُرد و از شکستم کن!

    بَرنَدار از سَرِ دلم دستَت!
    دوست! بر دوست، پای بستم کن

    به به

    سلام و درود

    الحق زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌🌹❤️🌿

    • سلام و درود و ارادت استاد گرانقدرم
      سپاسگزارم
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان 🙏🌿🍃🍃🍃🍃🌹🌷❤️🌿🙏

  4. سیاوش آزاد

    دی 26, 1401

    سلام
    امید که از مستی به خود بپیچید

  5. حسن نبی

    دی 26, 1401

    درود
    بسیار زیباست قلمتان مانا🌹🌹

  6. زهرا آهن

    دی 26, 1401

    درود بر شما جناب رضاپور بزرگوار

    هنرمندانه قلم زده اید

    پایدار باشید🌺🌸🍃🌿

    • درود و سپاس تان سرکار خانم آهن گرانقدر
      زنده و سرزنده باشید در پناه خدا 💐🌺🌸🍃🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا