🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه ی نیلوفر_ 97

(ثبت: 255340) بهمن 5, 1401 

سروش های دریاچه ی نیلوفر

 

سروش 97

دشتی از شعر سبز نیلوفر

وسطش حوض دلکش ساغر

تازه طی شد ترانه ی باران

روی هر برگ

جلوه جلوه ی شبنم

می بینی(؟)

ماجرای پرندگان را، در

دشت بی تاب.

 

تابستان 1401،
طَرَبستان، بابلعشق،
تالاب نیلوفر آبی،
محمدعلی رضاپور (مهدی)

شعر سروش:
گونه ای کوتاه از شعر پیشرو (آمیخته ای از شعر سنتی و شعر نو، با ترفندهایی ویژه) با پایانی متفاوت و برجسته.

 

 

 

نظرها 16 
  1. مسعود مدهوش

    بهمن 5, 1401

    درود بر استاد قالب سروش جناب رضاپور🌿🍂🌾🌾

    زیبا و دلنشین،قلمتان نویسا🌾🍂👏👏🌹🌱☘️

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 5, 1401

      درود و سپاس تان جناب دکتر مدهوش گرانقدر
      پیروز و بهروز باشید در پناه خدا
      🌿🌹🌹🌹💐🌿🍃🌹🌷🌿🙏

  2. جواد مهدی پور

    بهمن 5, 1401

    درود بر شما جناب استاد رضاپور ارجمند

    از سروش قشنگتان بهره مند شدم

    بازم زیباااست

    زنده باشید به مهر

    درود هاا

    💐🙏❤️🙏💐👏👏👏

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 5, 1401

      درود و سپاس تان جناب استاد مهدی پور گرانقدر
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان

      💐🙏❤️🙏💐🌹🌹🌹🙏

  3. سلام حضرت استاد رضاپور
    صبح و روز شما باب میل دلتان

    زیباست نیلوفرانه‌هایتان

    درودتان

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 5, 1401

      درود و سپاس تان جناب دکتر لاهیجی گرانقدر
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان

  4. طارق خراسانی

    بهمن 5, 1401

    سلام و درود

    خوشحالم با تلاش شبانه روزی شما قالب سروش جای خود را در دل ها باز کرده است

    سروش های زیبای شما را می خوانم تا بیشتر پی به ریزه کاری های این قالب نو ببرم

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 5, 1401

      سلام و درود و ارادت
      جناب بابا طارق عزیز، از تشویق ها و همراهی های ارزشمند تان بسیار سپاسگزارم.
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان
      🙏🍃🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌹🍃❤️

  5. غلامحسین جمعی

    بهمن 5, 1401

    دشتی از شعر سبز نیلوفر
    وسطش حوض دلکش ساغر
    گرچه من دیر میکنم باور
    تازه طی شد ترانه ی باران
    درودو سپاس بر استاد بزرگوارم چناب
    رضاپور

    دستمریزاد عزیز بزرگوار زیبا و دوست داشتنی است.

    برایتان بهترین هارا ارزو دارم
    🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 5, 1401

      درود و سپاس و ارادت
      استاد گرانقدرم جناب جمعی عزیز
      بسیار لطف فرموده اید.
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان
      🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  6. صفا یغمایی

    بهمن 5, 1401

    درودتان جناب رضاپور عزیز
    خسته نباشید وهنرمند بمانید.
    🌺🌺🌺

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 5, 1401

      درود و سپاس تان جناب یغمایی عزیز
      و همچنین بزرگوار
      🌺🌺🌺🌸

  7. رسول علی محمدی

    بهمن 5, 1401

    سلام و درودها استاد رضاپور عزیز
    زیبا بود و دلنشین ،چه خوب که هستید و زیبا می سرایید و مارا مهمان اندیشه های زلالتان می کنید
    مانا و توانا باشید🙏🌷

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 5, 1401

      سلام ها و درودها یتان جناب علی محمدی گرانقدر
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان 🙏🌹🌷

  8. سیاوش آزاد

    بهمن 5, 1401

    سلام موفق باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا