🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه – 37 و 38

(ثبت: 253515) آذر 9, 1401 

سروش های دریاچه ی نیلوفر

سروش 37

آمد و جلوه ای نشان داد و

جلوه هایی به عاشقان داد و

یک نشانی، از آسمان داد و

جلوی چشم عاشقان، جان داد.

سروش 38

در نگاه نسیم رازی هست

در علف شعر دلنوازی هست

نیست بی بار، حضرت نیزار

در دلش راز دلگدازی هست

و قضاوت چقدر راحت بود!

 

تابستان 1401
طَرَبستان، بابلعشق
محمدعلی رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 9, 1401

    آمد و جلوه ای نشان داد و

    جلوه هایی به عاشقان داد و

    یک نشانی، از آسمان داد و

    جلوی چشم عاشقان، جان داد

    🌿👏👏👏👏👏👏🌿

    سلام و احترام محضرتان جناب استا رضاپور گرانقدرم

    بازم توفیق خوانش سروش های قشنگ شما را داشتم

    لذت بردم

    زیبا سرودید

    💐💐💐💐🌿🌿🙏👏👏👏👏👏❤️🌹

    • سلام و درود و ارادت
      استاد گرانقدرم
      🌿🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌿
      فراوان سپاس
      💐💐💐💐💐🌿🌿🙏🌹🌹🌹🌹🌹❤️🌹🌸

  2. طارق خراسانی

    آذر 9, 1401

    سلام

    عالی ست

    در پناه خدا 👏👏👏👏👏

    • سلام و درود و سپاس تان
      خدا یارتان
      🌹🌹🌹🌹🌹🌷

  3. درود بر شما
    بسیار زیبا سروده اید
    قلمتان سرسبز
    💐💐💐🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا