🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه_ 101

(ثبت: 255344) بهمن 9, 1401 

سروش های دریاچه ی نیلوفر

سروش 101

 

می توان با تو، تا تو، عاشق بود

می توان دشتی از شقایق بود

باید البتّه صاف و صادق بود

چیست نیکوتر از هنرورزی؟

 

شهریور 1401،
طَرَبستان، بابلعشق،
تالاب نیلوفر آبی،
محمدعلی رضاپور (مهدی)

شعر سروش:
گونه ای کوتاه از شعر پیشرو (آمیخته ای از شعر سنتی و شعر نو، با ترفندهایی ویژه) با پایانی متفاوت و برجسته.

 

 

نظرها 14 
  1. مسعود مدهوش

    بهمن 9, 1401

    درود بر استاد رضاپور ارجمند🌿🌱☘️🍂🍂

    کوتاهی زیبا،قلمتان نویسا👏👏👏👏

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 9, 1401

      🌿🙏🌿💐💐
      درود و سپاس از لطف شما بزرگوار
      🌹🌹🌹🌹🙏

  2. جواد مهدی پور

    بهمن 9, 1401

    می توان با تو، تا تو، عاشق بود

    می توان دشتی از شقایق بود

    باید البتّه صاف و صادق بود

    چیست نیکوتر از هنرورزی؟

    بهتر از هنر ورزی چیزی نیست واقعا

    درود بر شما جناب استاد رضاپور گرامی

    زنده باشید به مهر

    💐🌿🙏👏👏👏👏🌹❤️🌸

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 9, 1401

      درود و سپاس و ارادت
      استاد گرانقدرم جناب دکتر مهدی پور عزیز
      پاینده باشید در پناه مهر
      💐🌿🙏🌷🌷🌷🌷🌹❤️🌸🙏

  3. طارق خراسانی

    بهمن 9, 1401

    سلام جناب رضاپور عزیز

    این نوع سردش را خیلی دوست دارم :

    می توان با تو، تا تو، عاشق بود
    می توان دشتی از شقایق بود

    باید البتّه صاف و صادق بود
    چیست نیکوتر از هنرورزی؟

    به به

    لذت بردم

    در پناه خدا 🌱🌺👌👌👌👌👌🌺🌱

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 9, 1401

      سلام و درود و ارادت، خدا را شکر
      زنده و سرزنده باشید در پناه مهر
      🍃🌺🌸🌸🌸🌸🌸🌺🍃🙏

  4. رسول علی محمدی

    بهمن 9, 1401

    سلام و درودها
    زیبا و قابل تحسین
    مانا و توانا باشید🙏🌹

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 9, 1401

      سلام و درود ها و سپاس ها یتان
      پاینده باشید در پناه مهر
      🙏🌹🌺

  5. پروانه آجورلو

    بهمن 9, 1401

    سلام جناب رضاپور

    «باید البتّه صاف و صادق بود»👏👏👏👌👌👌

  6. سیاوش آزاد

    بهمن 9, 1401

    سلام هنرورز باشید

  7. غلامحسین جمعی

    بهمن 11, 1401

    درودو سپاس بزرگوار

    🙏🙏🙏🙏🙏

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 11, 1401

      درود و سپاس تان استاد بزرگوار 🙏🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا