🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه_ 104

(ثبت: 255586) بهمن 12, 1401 

سروش های دریاچه ی نیلوفر آبی

سروش 104

 

مرغکان یکصدا هوادارند

به هوایی گلان گرفتارند

و چه پروازها خریدارند!

راز های تو را.

 

طَرَبستان، بابلعشق
تالاب نیلوفر آبی
تابستان 1401

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 12, 1401

    سلام و درود

    زیباست

    سروشی تقدیم نگاه عزیز جانم

    در دیاری که عشق ناپیداست
    زندگانی چه قدر نازیباست

    مرغکان عاشق اند می دانی؟

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌🌹🌿

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 12, 1401

      به به!
      سلام و درود و عرض ادب
      بسیار زیبا
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان 🙏🌿🌹🌹🌹🌹🌺🌹🌿🙏

  2. مسعود مدهوش

    بهمن 13, 1401

    درود بر شما استاد رضاپور گرامی☘️🌿

    قلمتان زیباست ،نویسا باشید🍂👏👏🌿

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 13, 1401

      درود و سپاس تان جناب دکتر مدهوش ارجمند
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان 🌿🍃🌷🌹🌺🌿🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا