🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه_ 95 و 96

(ثبت: 255339) بهمن 4, 1401 

سروش های دریاچه ی نیلوفر

 

سروش 95

خودخوری کرد و با خودش ننشست

بعد باران، سراغ گل نگرفت

و نشد با پیاله، دست به دست

چشم بر مهر و ماه و ایمان بست.

خودکشی کرد.

 

سروش 96

عده ای حکمت می چینند

عده ای ماهی می گیرند

عده ای پرنده می زنند

عده ای سنگ می اندازند

بر

غربتِ

تالاب.

 

تابستان 1401،
طَرَبستان، بابلعشق،
تالاب نیلوفر آبی،
محمدعلی رضاپور (مهدی)

شعر سروش:
گونه ای کوتاه از شعر پیشرو (آمیخته ای از شعر سنتی و شعر نو، با ترفندهایی ویژه) با پایانی متفاوت و برجسته.

 

 

 

نظرها 16 
  1. مسعود مدهوش

    بهمن 4, 1401

    درود بر استاد رضاپور گرامی🌿🍃🌹🌱☘️

    خدا قوت و سلامت بدارد☘️🌱🌹🍃🌿🌿پاینده باد🌿🍃🌹☘️

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 4, 1401

      درود و سپاس تان جناب دکتر مدهوش ارجمند و همچنین
      🌿🍃🌹🍃🌿🌿🍃🌹🍃🌿🌿🍃🌿🌹🍃🙏

  2. جواد مهدی پور

    بهمن 4, 1401

    درود و سلام بر شما استاد گرامی جناب رضاپور عزیز

    زیباااا ست

    بهره می برم از آثار فاخرتان

    زنده باشید به مهر

    درود هااا

    💐🌿🙏🙏🙏🌹❤️🌹❤️

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 4, 1401

      درود و سپاس تان جناب استاد مهدی پور گرانقدر
      و همچنین
      🙏💐🌿🙏🙏🙏🌹🌹❤️

  3. طارق خراسانی

    بهمن 4, 1401

    عده ای حکمت می چینند
    عده ای ماهی می گیرند
    عده ای پرنده می زنند
    عده ای سنگ می اندازند

    سلام و درود

    بسیار عالی ست

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌🌱

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 4, 1401

      سلام و درود و سپاس از لطف شما بزرگوار
      و همچنین

      🍃🙏🙏🙏🙏🙏🙏🍃❤️

  4. آرمان پرناک

    بهمن 4, 1401

    سلام استادرضاپور عزیز
    بسیار زیبا بودند
    بهره بردم
    در پناه حق
    🌺🌺🌺🌺🌺

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 4, 1401

      سلام و درود و سپاس تان جناب استاد پرناک ارجمند
      خدا، یارتان
      🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  5. سلام
    وقت بخیر

    زیباست و خوش مغز

    درودتان

  6. سیاوش آزاد

    بهمن 4, 1401

    سلام در شکار حکمت ها سنگ صبور باشید
    زنده باشید

  7. نسرین حسینی

    بهمن 4, 1401

    عده ای حکمت می چینند
    عده ای ماهی می گیرند
    عده ای پرنده می زنند
    عده ای سنگ می اندازند
    بر
    غربتِ
    تالاب
    فوق العاده بود جناب رضاپور عزیز وارجمند درودها برشما 🌺🌺👌👌

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 5, 1401

      درودها و سپاس ها یتان سرکار خانم حسینی گرانقدر
      🌹🌷🌷💐🌿

  8. ادریس علیزاده

    بهمن 4, 1401

    درود بر احساس پر قدرت تان. آرزوی بهترین ها برای تان طلب میکنم

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 5, 1401

      درود و سپاس تان
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا