🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش وصال

(ثبت: 244964) بهمن 15, 1400 

سروشی در مکتب ادبی نورگرایی

در ترافیک غصه های بلند

من سروش وصال می خوانم

در مسیر کمال می رانم

می دانم

سمت نارنج باغ، زمزم(،) اوست.

مکتب ادبی نورگرایی
(بطور خیلی خلاصه):

ترسیم طبیعت و سنت با قلم موی معنویت بر بوم پسامدرن

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نقدها
  1. محمدعلی رضاپور

    بهمن 15, 1400

    یا در پایان به این صورت:

    سمت نارنج باغ

    زمزم

    اوست

نظرها
  1. عرض سلام و صبح بخیر. زیباست.
    🌷🌷🌷

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 15, 1400

      سلام و درود و ارادت،
      روز و روزگارتان بخیر و زیبا🌿🌷🌷🌷🌿

  2. سیاوش آزاد

    بهمن 15, 1400

    سلام
    نوری بر عالم در حال تابیدن است بل تنها نوری است که تابان است امید که چشمها را نبندیم
    باری معادل لغت ترافیک چیست؟

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 15, 1400

      سلام و درود و سپاس،
      به این امید،
      برای واژه ی ترافیک،
      معادلی که رایج باشد، در فارسی سراغ ندارم.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا