🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش 23 تا 25

(ثبت: 228987) تیر 18, 1399 

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود،

بداهه هایی در سروش

سروش شماره ی 23

ابرم و کار من، سرایش آب/

می برم هر طرف، نیایش آب/

آبی ام، ساده، با گرایش آب/

پاک می آمدم، گِلَم نکنید! //

سروش شماره ی 24

هیچ کس، همنشین آتش نیست/

سوخته در فراق مَهوَش نیست/

چهره ای این قَدَر سیاوش نیست/

بر دلم پا گذار ابر کبود! //

سروش شماره ی 25

ابر بارانی ام، پیامبرم/

بر زمین شما رسیده پرم/

زود از این خاک نیز می گذرم/

اندکی صبر! تا خودم بروم. //

(#محمدعلی_رضاپور)

#سروش،
تا حدود زیادی جامع قالب های
دوبیتی، رباعی و سه گانی
و پلی ست میان شعر سنتی و شعر نو،

در گسترش قالب تازه و توانمند سروش،
سهمی داشته باشیم!

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. درودها استاد رضاپور عزیز.
    بسیار زیباست
    لذت بردم

    • محمدعلی رضاپور

      تیر 18, 1399

      درود ها و سپاس ها یتان
      استاد زمانیان عزیز ❤️🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا