🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش 3

(ثبت: 227268) خرداد 12, 1399 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود،

سروش شماره ی 3

خواب بودی که آفتاب دمید/

بعد، باران، چنان گلاب چکید/

دشت، گلزار گشت/

غنچه، بیدار گشت/

مِه، پدیدار گشت/

باز، خورشید مهربان کوچید/

خواب بودی، ولی نگو که نبود. //

(#محمدعلی_رضاپور)

#سروش،
تا حدود زیادی جامع قالب های
دوبیتی، رباعی و سه گانی
و پلی ست میان شعر سنتی و شعر نو،

در گسترش قالب تازه و توانمند سروش،
سهمی داشته باشیم!

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    خرداد 12, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. محمدعلی رضاپور

    خرداد 12, 1399

    سلام و درود،
    گروهی از شعر دوستان خوزستانی
    در حال گردآوری کتاب از مجموعه
    سرایندگانی در قالب های تازه
    همچون سروش و سه گلشن
    و… اند.
    در صورتی که اشعاری در این قالب ها داشته، تمایل به همکاری دارید،
    لطفا با شناسه ی تلگرامی شان
    در ارتباط باشید!
    سپاس
    را🌹

  3. محمدعلی رضاپور

    خرداد 12, 1399

    ‍ ‍
    مجموعه اشعارسپید

    📣 #قابل_توجه_شاعران سپیدسرا

    مجموعه کتاب اشعارسپید تحت عنوان “نبض آینه ”
    توسط جناب دکتر حسینعلی_موسی_زاده که از اساتید و دبیران ادبیات فارسی استان خوزستان می باشد باهمکاری سمیه رضایی اصل در حال گردآوریست.

    علاقمندان از هر نقطه کشور می توانند شعرهای خود( در قالب های:سپید،سه گانی، سروش و سه گلشن،نثر) را برای ثبت در این کتاب تحت شرایط زیر ارسال نمایند.
    این کتاب توسط #انتشارات_آنان، واقع در تهران به چاپ می رسد.
    و لازم به ذکراست آثار پس از بررسی و تایید درکتاب چاپ خواهندشد.
    ویراستاری این کتاب به عهده دکتر حسینعلی موسی زاده می باشد.
    شرایط:
    4 صفحه به اثار هرشاعراختصاص داده میشود و مبلغ هرصفحه 25 هزارتومان
    که درکل هزینه 4 صفحه:100هزارتومان

    و درآخردوجلدکتاب به شاعر
    می شود.
    هزینه پست به عهده شاعر می باشد
    هزینه پست 20 هزارتومان می باشد
    و شاعرانی که واقع درتهران هستندبامراجعه به دفترانتشاراتی بدون هزینه پست،می توانند کتاب را دریافت کنند.

    قابل ذکراست:
    اشعار گزینش شده برای درج در کتاب انتخاب می شوند

    لذا اشعار و بیوگرافی به همراه عکس خود را به ایدی تلگرام زیر ارسال کنید:
    @vanisomi

  4. سلام و درود 🌿🌺🌺🌺🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا