🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش 4

(ثبت: 227575) خرداد 17, 1399 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود،

سروش شماره ی 4

می شود عیب من، فراموشت/

باز باشد همیشه، آغوشت/

آفرین بر دل وفاکوشت/

من چگونه نباشم عاشق تو؟! //

(محمدعلی_رضاپور)

سروش،
تا حدود زیادی جامع قالب های
دوبیتی، رباعی و سه گانی
و پلی ست میان شعر سنتی و شعر نو،

در گسترش قالب تازه و توانمند سروش،
سهمی داشته باشیم!

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا