🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرچشمه ی عشق لایزال است علی

(ثبت: 223796) اسفند 22, 1398 

 

سرچشمه عشق لایزال است علی
پاکیزه سرشت و خوش خصال است علی
عشق است، محبت است و در کارِ خِرَد
بس قرن گذشت و بی متال است علی
مردی و مروَّتِ علی بی همتا
بر اوجِ شرافت و کمال است علی
بیهوده کنی تلاش بر محوِ علی
ای دشمنِ عشق، بی زوال است علی
از عالم جان شنفته جانم که هنوز
بیزار ز قومِ بَدسِگال است علی
رُکْنُ الأولیاء علی و ذوالنور علی
پیداست شکوهِ ذوالجلال است علی

اسفند 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    اسفند 22, 1398

    سلام

    عشق مؤلا علی

    در دل هر کائنات

    جلوه گری می کند

    استاد ارجمند جناب مهر آفرین استاد

    تقدیمی : ❤️

    اولیا را رکن علی باشد ، علی
    صاحب آن کوثر علی باشد ولی

    اوّلین والی ، ولایت دارِ عشق
    هر کسی داند علی باشد یلی

    ولی اله بایبوردی

    22 / 12 / 1398

    💐💐💐💐💐💐💐💐

    • طارق خراسانی

      اسفند 22, 1398

      سلام و درود بر حضرت دوست

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا

      🙏❤️🙏

  2. علی معصومی

    اسفند 22, 1398

    درود ها بر شما
    جناب خراسانی نازنین
    مولی علی ع شفیع تان باد
    …..
    علی ع

    سرمایه ی ایجاد جهان است علی
    از روز ازل ورد زبان است علی

    با آدم بیچاره که حیران می گشت
    پیمانه هر خط و نشان است علی

    زان لحظه که نام خلقت انشا میشد
    آویزه به گلبانگ اذان است علی

    زآنجا که چکاد آسمان پیدا شد
    بر گستره عرش عیان است علی

    خورشید بگرمای وجودش خو کرد
    سرچشمه نورِ لامکان است علی

    با کندن دروازه خیبر دیدند
    برقله هر تاب و توان است علی

    آوازه لیله المبیدش می گفت
    لبریز خدای مهربان است علی

    او یار محمد است و احمد جانش
    در دین نبی امن و امان است علی
    🌺🌸🌺🌸🌺💐🌿

    • طارق خراسانی

      اسفند 22, 1398

      سلام و درود بر عزیز جان

      سپاس از حضور پر مهرتان

      بنده وقتی غزل زیبای شما را خواندم به شوق آمده و غزلی برای مولا سرودم که در این پست به دوبیت ان غزل اکتفا کردم.

      در پناه خدا همیشه شاد و تندرست باشید 🙏❤️🙏

  3. سمیه صباح

    اسفند 22, 1398

    سلام و عرضِ احترام
    جناب استاد خراسانی گران ارج

    دست مریزاد استادِ بزرگوارم.
    اجرتان با صاحبِ اثر ان شای الله‌.

    🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺

    • طارق خراسانی

      اسفند 22, 1398

      سلام و درود بر دختر ادیب و گرانمهرم

      سپاس از حضور بسیار گرمتان

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا