🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سری به دار ِ جنون …

(ثبت: 4643) مرداد 28, 1396 
سری به دار ِ جنون …

 

دلی به وسعت دریا سری به دار ِجنون

سری که نذر حسین است و وامدار جنون

نگاه ژرف و غریبی شکوهمند و غیور

به شانه های شهادت نشسته بار ِجنون

سر بریده ی مجنون و شام تشنه ی خون

چه روزگار غریبی است روزگار جنون !

چه گامهای بلندی به سمت نامیرا

چه میهمانی سرخی به افتخار جنون

صدای شرزه شیری ز شام آمده است

که دست بسته نشان داده اقتدار جنون

حکایت سر بر نی شنیده شاید باز

که سر سپرده به عشق و به اختیار جنون

حرم همیشه حریم است و محترم تا هست

هزار محسن ِرزمنده رهسپار جنون

 

( رضا محمدصالحی )

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):