🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ( سـپیــدانـــه 1 )

(ثبت: 267951) اسفند 4, 1402 

 

نیت که میکنم
اقتـــدا
به چشمانت
کافیست !
******************
آنــــقـد ر
سپـــید بخت …
شــده ام
که انتظارم
همه در آئـــینه ها
پیداســـت !
****************
بو دنت را
لبــــریـــزم …
اکنــــون کـــه نیــــستی
چـــه کنم من
“روز پــــدر ”
*********************
هـــمه …
دســـت بــه اعــجاز
می کــــشند
مـــن…
به چشمــــان ِ تو
دخیــــل بستــــه ام
**********************
خیآلــــم
پــُــر شــــده از
شعــــر …
فقـــط ؛
نـــمی دانــــم
بآ خـــیال ِ تو
چـــه کـــنم ؟
***********************
دست ِ تـــقــد یــر
یعــــنـی…
من باشــــم ُ
تــــو بـاشـــی ُ
وتقویــــمــی
کـــه مـــَرا
مـــی رانـــد !
************************
به مـــن باشـــد …
تـــو خــــُـدائـــی ُ
مـــن
کـمــــتریــن
ســـجاده ی ِ
ایـــمانت !
***********************
هـــمه …
در آرزو هـــا
پـــَـر می کـــِـشـند
من هنـــوز امــــا ,
کـــــَـلا غــــم
پـــَــر نــــدارد !
**************************
حاصــــل از عـــُـمر
هـــمــین
تــــکـه ی ســـنگ اســت
و …
قــــطره هائـــی
کـــه از مــــرداب
جــــاریست!
************************
دلتــــنگ…
کــــه می شـــَـوم
تمنــــا ی ِدســــتانــم
تـــو مـــی شـود
” بـــا بـــا ”
*************************
دست حســـا دت
مــــی کــِـــشم
وقــــتی کـــه…
دلــــم
از تــــو مـــی گـــوید !
**********************
3/12/1402

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. شیدا شهبازی

    اسفند 4, 1402

    سلام و درود👏👏
    کوتاه و زیبا
    بسیار عالی

  2. مهدی محمدی

    اسفند 4, 1402

    سلام و عرض ادب می توانست این اشعار با تقویت عنصر خیال انگیزی احساسات مخاطب را بیشتر برانگیزد. قلمتان تابان 🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا