🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سفری روحانی

(ثبت: 211504) تیر 22, 1398 
سفری روحانی

کنم اندیشه دلا
در تمامی لحظات
به کجا سیر کنم
به هر آنجا که روان
از ازل یاد کنم
از عدم لا که وجود
زنده جاوید شدم
از عدم تا که فنا
دوره را طی کنم
هر یکی دوره دلا
همچو هر فصل بدان
که شروعش به بهار
به بهاری آغاز
جلوه با عشق نما
دوره تابی را یاد
که روان سمتِ خزان
فصلِ پاییز دلا
فصلِ آغاز فنا
به زمستان نگرم
بعد از اینجا به کجا
رَخت ها می بندم
منتقل تا به کجا
گر چه ابهام دلا
به نظر مبهم لا
به همان جا برویم
سفری روحانی
ز فنا سمتِ بقا

ولی اله بایبوردی

16 / 04 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (6):

نظرها
  1. تیر 22, 1398

    سلام و عرض ادب
    دست مریزاد به این شاعر معنوی…

  2. طارق خراسانی

    تیر 22, 1398

    سلام و درود

    مانند همیشه زیبا و عارفانه سروده اید

    در پناه خدا شاد زی🌿👏👏👏🌿

  3. سلام استاد ارجمند

    سپاس از حضور سبزتان …

    پایدار باشید به مهر

    💐💐🌸🌸🌸💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا