🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سفیر وصال

(ثبت: 232799) آبان 3, 1399 

 

روی صندلی به انتظارِ یک خیال
کاج سبز دور مانده و رسیدنی محال

سبزی نگاه تو می برد مرا بسوی عشق
چای در لبان تو شود سفیر یک وصال

میروم بسوی کوه و دشت تا رسم به تو
باز دستهای تو به دست من همان سوال

ابر خسته را ببین که چون دلش گرفت
چکه میکند چو اشکهای من دراین مجال

ل_هدایتی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آبان 3, 1399

    سلام و احترام

    خوش آمدید بانو هدایتی گرامی

    زیبا سرودید

    زنده باشید به مهر

    💐🙏💐

  2. رسول رشیدی راد

    آبان 3, 1399

    🌹🌹🌹💐💐💐

  3. درود بر شما
    شعر شما را خواندم
    زیبا بود
    و به سایت شعر پاک خوش آمدین
    با آرزوی توفیق برای شما
    منتظر اشعار بعدیتان هستم
    موفق باشید
    در پناه حق

    • لیلا هدایتی

      آبان 13, 1399

      استاد از حسن نظر شما سپاسگزارم

  4. مازیار نژادیان

    آبان 3, 1399

    درود ها بانو هدایتی بزگوار
    خرسندم که در شعر پاک هم همنشین شعریم و از قلم شما میخوانم
    شعری زیبا و پر مفهوم بود
    دستمریزاد و سلام بر قلم 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • لیلا هدایتی

      آبان 13, 1399

      استاد باعث افتخار من است کنار شما بودن

      • مازیار نژادیان

        آبان 19, 1399

        با هم دوشا دوش غزل

        شعر یاغی را

        به بند سرودن خواهیم کشید

        سپاس بانو🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا