🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چشمان یار

(ثبت: 234910) دی 6, 1399 

 

سدِ سبز و آبی چشمان تو در هم شکست
در کنار ساحل چشمت ندیدی جان گسست

اشک هایت، تکه های قلب من بر گونه ات
این چنین تقدیر شد بر جانم از روز الست

دل سپردم بر خم مژگان تو پلکی مزن…
تیر مژگانت چنین کرده مرا باده پرست

#ل هدایتی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. به به رقص قلمتان ستودنیست
    هزاران درود
    🌼🍁🌸🌹

    • کاذر

      بهمن 10, 1399

      نه رقصی دیدم و نه قلمی

  2. خیلی عالی بود
    درود🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا