🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سمفونی مهر

(ثبت: 256140) بهمن 22, 1401 

1-
کز کرده در گلویم بغضِ غزل سرودن…

2-
خستگی
خاموشی ست
که به آغوش شبِ تنهایی چسبیده…

3-
به ظاهر گرچه می خندم
دلم دریای طوفانهاست

4-
ای سمفونی مهر، طلوعِ شادی
ای سالِ هزار و چارصد و آزادی
با تو غزلم به سمت خورشید رود
ای آنکه امیدِ لحظه ی میلادی

 

مه ناز نصیرپور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    بهمن 22, 1401

    سلام و درود و وقت بخیر خدمت شما بزرگوار

  2. زهرا آهن

    بهمن 22, 1401

    ای سال هزار و چارصد و آزادی…

    چقدر زیبا!👏👏🙏

    پاینده باشید🌿🍃🌹🌷❤️🙏🍃

    • مه ناز نصیرپور

      اسفند 10, 1401

      درود عزیزم سپاس از نگاه سبزت زیبانگاهی شما هم پاینده و تندرست باشید ❤️🌹🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا