🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سنجاق سر

(ثبت: 241889) مهر 2, 1400 

 

کاش سنجاقکی
بر آب‌های راکدمان
تخم بیفشاند
تا از نفیر پوره‌های اندودمان
پوسته‌ی خشکیده‌ی مان را
بدریم
و در سرود نی‌لبکی به پرواز درآییم .

پوره: مرحله ای از زندگی سنجاقک که در زیر آب زندگی می کند.

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):