🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی بهاره صدرالساداتی
تاریخ تولد:
جنسیت: زن
شهر: پیرانشهر
بیوگرافی:
آخرین اشعار بهاره صدرالساداتی

کفایت

بهاره صدرالساداتی 21 آبان 1400

کفایت

بارها ، وقتی که از دوری شکایت می کنم

خوانش: 190

سپاس: 1

رد خاطره ها

بهاره صدرالساداتی 25 مهر 1400

رد خاطره ها

لحظه هایی که مرا درخود من پاشیدند

خوانش: 186

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

اتفاقی دیگر

بهاره صدرالساداتی 14 مهر 1400

اتفاقی دیگر

هی مردد می شوم این بغض شاید معبر است

خوانش: 189

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

سفرت

بهاره صدرالساداتی 05 مهر 1400

 

سفرت سخت مرا از خود من سیر کند

خوانش: 419

سپاس: 4

قصد رسیدن

بهاره صدرالساداتی 02 مهر 1400

قصد رسیدن

گلِ من ، عکس تو را زیر کمی نور کشیدن دارد

خوانش: 198

سپاس: 2