🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سنگدل

(ثبت: 225163) فروردین 23, 1399 

 

در نخستین روزها از فصـلِ زیبـای بهـار
می نویسم از تو تا بـاشـد برایـت یادگار
.
پیش چشمم عشقم از من رویگردان می شود
مثــلِ دزدی که سراسیمه بگــوید اَلــفرار
.
مثبـت اندیشــم ولی آنقـدر بـد آورده ام
نسبتِ بختم به خوشبختی شده یک در هزار
.
این همـه تردیـد و شاید! باشد و اما! چرا؟!
چـون زنِ آبستـنی هســتی و درگـیرِ ویـار
.
خـواب دیـدم مـا میـانِ کوه ها و سبزه زار
در سفر بودیـم و من را پرت کردی از قطار
.
تو مـگر آن پـادشـاهی که وزیرش را شـبی
حـینِ مسـتی بی تأمـل کـور کرد و برکنار؟!!
.
سنگدل ! از سنگدل بودن چه نفعی برده ای؟
بیـش از اینـها داشـتـی در بــاورِ مــا اعتبــار…
.
علیرضا آرین مهر

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مينا امينی

    فروردین 23, 1399

    مثبـت اندیشــم ولی آنقـدر بـد آورده ام
    نسبتِ بختم به خوشبختی شده یک در هزار …

    درودها آقای آرین مهر

    زیبا قلم زدید
    قلمتان همواره سبز و نویسا
    مانا باشید به مهر🌸🙏

  2. محمدعلی رضاپور

    فروردین 24, 1399

    درود
    روزگارتان بهاران
    دعوت اید به پنجمین کارگاه همیاری سایت:
    http://sherepaak.com/225005/—

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا