🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سنگ تراش

(ثبت: 261616) تیر 16, 1402 

 

مینویسم قصه ی آن سنگ را
او که در یک جاده تنها مانده است
هر کجا بنشست او را بی گناه
هر کسی با یک تلنگر رانده است

مینویسم سنگ را زیرا که او
همچو من برخاکِ غم افتاده است
هر نفس دستان سرد سنگ تراش
سنگ را با ضربه ها ترسانده است

تیشه یِ تقدیر با اجبارِ خود
تکّه های سختِ او را کنده است
گرچه سازد بت ازو آخر ، ولی…
سنگ بودن را از او بستانده است

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. رسول علی محمدی

    تیر 16, 1402

    سلام و درودها
    زیبا بود و بکر
    موفق باشید🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    تیر 26, 1402

    سلام

    آفرین بر این وسعت اندیشه و خیال

    در پناه خدا 🌱🌹🌹👌👌👌👌👌👌👌🌹🌹🌱

    • سحر فهامی

      تیر 27, 1402

      تشکر ویژه دارم از شما نظر لطف شماست بزرگوار هستید🙏🌹🙏🌹🙏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا