🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سهمم ای دوست پلاکیست که اینجا مانده

(ثبت: 4490) تیر 29, 1396 

تقدیم به شهدای گمنام که امروزفضای شهرهارا معطر کرده اند

سهمم ای دوست پلاکیست که اینجا مانده

گردن آویز تو در قاب دل وامانده

رفته بودی بزنی دل به شط عشق ولی

تن تو در دل تاریخ به دریا مانده

من بیچاره بدون تو چه بی سامانم

تن من شاخه خشکیست به سرما مانده

شهدشیرین شراب ازلی سهم تو شد

سهم من حسرت دیدار به عقبا مانده

تو کجا و من وامانده ازعشق بری

تو کجا ومن شوریده رسوا مانده

تاابد حسرت این عشق به دل دارم من

تا ابد چشم دلم خیره به دنیا مانده

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):