🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سهم من از بهار…

(ثبت: 1016) اسفند 25, 1394 
سهم من از بهار…

هر سال كه مي گذرد
تنها تنهايي ام تكرار مي شود
در آيينه تمام قد زندگي…

بهار هم كه بيايد
گلي نخواهد روئيد
در گلدان شكسته احساسم

سهم من از بهار
همین زخم های کهنه ای است
که به شکوفه نشسته اند