🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سه تا عاشقانه

(ثبت: 5485) بهمن 22, 1396 

هر دفعه که استخاره، من… تنهایی…

یک آدم بی ستاره، من… تنهایی…

دور از تو ردیفِ حال و روزم این است:

من… تنهایی… دوباره من… تنهایی…

 

در قالبِ شعر ناله کردم رسماً

هی سوزاندم مُچاله کردم رسماً

کاری دگر از دستِ دلم ساخته نیست

او را به خدا حواله کردم رسماً…

 

سوزِ سرما به استخوان می زد

برفِ آخر دقیق یادم هست

گفتی “این آخرین ملاقاته”

حرفِ آخر دقیق یادم هست

بغض کردم لبم تکان می خورد

و بهم حالم از جهان می خورد

گفتی “از بس که سرده می لرزی”…!

آری ای نارفیق!… یادم هست…

 

مهدی صادقی مود

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):