🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار مهدی صادقی مود

مه پیکر و نازک بدن و لب شکری…

گردن عسلی… وَ گوش و غبغب شکری…

رباعی

خوانش: 305

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

ما شاعر طنزیم! سیاسی عمراً

شاکی شاید.. ولی نه عاصی! عمراً

خوانش: 543

سپاس: 6

تعداد نظر: 9

تا زبان، ایده از آن، غنچه دهان می گیرد

قلم و دفترِ شعرم هیجان می گیرد

خوانش: 580

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

گرگم… که یراقِ اسبِ گاری نخورم

جغدم… که قفس مثل قناری نخورم

خوانش: 668

سپاس: 4

تعداد نظر: 11

عاشقی کاروبارِ خوبی نیست چون که این کار، عار خواهد شد

اولش خنده خنده می گذرد آخرش گریه دار خواهد شد

خوانش: 550

سپاس: 2

تعداد نظر: 8

از مردمِ این زمانه دوری بهتر

دندان به روی جگر، صبوری بهتر

خوانش: 263

سپاس: 2

تعداد نظر: 6

قرمزِ آبدار… لبهایت

طعمِ ترشِ انار… لبهایت

خوانش: 849

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

پرِ ذوقم.. شبیه فرشچیان، وسط کارگاهِ نقاشی

پرِ دردم.. شبیه ژاندارمی که لباسِ تنش شده ماشی

خوانش: 355

سپاس: 3

تعداد نظر: 8

هم یکسره ادعای غم می کردند…

هم پرچمِ عشق را عَلم می کردند

قطعه

خوانش: 295

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

چیزی که نماندست که از دست دهیم

آزادیِ مشروط… گرونی هم روش

قطعه

خوانش: 390

سپاس: 2

تعداد نظر: 6

بی واهمه ایران را… خوردند و جهان را هم

با نامِ مسلمانی، بستند دهان را هم

خوانش: 553

سپاس: 7

تعداد نظر: 13

تعداد نقد: 2

زندگی پُر شده از “آن” هایی

که فقط وقتِ خنده on شده اند

چهارپاره

خوانش: 355

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

از آن دوشنبه کارِ دلم انتظار شد

روزی که رفت و بر خرِ شیطان سوار شد

خوانش: 195

سپاس: 6

تعداد نظر: 14

آبِ دریاچه های ایران را تا قیامت اگر سبو بکشم

یا به حبسِ ابد دچار شوم، مِنت از مردِ بازجو بکشم

خوانش: 228

سپاس: 6

تعداد نظر: 18

مهدی صادقی مود

کات

مهدی صادقی مود 02 مرداد 1397

بینِ من و تو هردفه کات افتاده

بر آمدنت دلم برات افتاده

ترانه

خوانش: 290

سپاس: 4

تعداد نظر: 8

پرسید که بیماری؟ گفتیم که ها بعله

یک بوسه عنایت کن شاید که شفا… بعله

خوانش: 301

سپاس: 8

تعداد نظر: 12

جنگِ بینِ غرور و احساسم، جنگ حق برعلیه باطل بود

شیوه ی رفتنِ تو تاکتیکی از “پدافندِ غیرعامل” بود

خوانش: 928

سپاس: 3

تعداد نظر: 12

ترک کردی به جفا عاملِ تغییرت را

این منِ شاعرِ آلوده به تحقیرت را

خوانش: 265

سپاس: 8

تعداد نظر: 14

هلوکاستی دوباره رخ داده ، در جنایاتِ کوره ی چشمت

طعم “حلوا” به “صبر” می بخشد باغِ سرسبزِ “غوره” ی چشمت

بحر طویل

خوانش: 247

سپاس: 6

تعداد نظر: 12

پروردگارا… زندگی بی وقفه شیرین است!

روحم دیابت دارد و با قند می میرد

قطعه

خوانش: 448

سپاس: 7

تعداد نظر: 10