🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چند کوتاه عاشقانه

(ثبت: 14004) بهمن 17, 1397 

مه پیکر و نازک بدن و لب شکری…
گردن عسلی… وَ گوش و غبغب شکری…
از بعدِ اذانِ صبح تا شب، نمکی
تا وقتِ سحر، از اولِ شب، شکری!
*************
تا عشوه نمودی و لوَندی کردی
یک شهر اسیرِ دردمندی کردی
این سیلِ عظیمِ آرزومندان را
ماندم که چگونه دسته بندی کردی؟!
*************
ای خطِ لبت کتیبه ی میخی… چند؟
تندیسِ تنت نمادِ تاریخی… چند؟
از “قلوه” و “دنبه” می شود “دل” بکنم
اما نه ز همچین “جگری”…! سیخی چند؟!
*************
سخت است که با خیال تنها باشی
سخت است تمامِ سال تنها باشی
سخت است که از اتاق بیرون نروی
سخت است که توی هال تنها باشی
*************
زانو به بغل گرفتم؛ آغوش نشد…
گفتم به دلم بِکن… ولی روش نشد
گفتی سرِ یک ماه فراموش شود
یک سال گذشته و ولی کوش؟ نشد!
*************
از کنجِ لبت بوسه نه و خوردن بِه
از باغِ تنت سبد سبد بُردن به
در آغوشت – اگر که قابل باشد! –
جان را به طبَق نهادن و مردن به

 

مهدی صادقی مود

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. زانا کوردستانی

    بهمن 21, 1397

    ██__███
    __███_███___██__██
    __███__███████___███
    ___███_████████_████
    ███_██_███████__████
    _███_____████__████
    __██████_____█████
    ___███████__█████
    ______████ _██
    ______________██
    _______________█
    _████_________█
    __█████_______█
    ___████________█
    ____█████______█
    _________█______█
    _____███_█_█__█
    ____█████__█_█
    ___██████___█_____█████
    ____████____█___███_█████
    _____██____█__██____██████
    ______█___█_██_______████
    _________███__________██
    _________██____________█
    _________█
    ________█
    ________█
    “““““✬ ‘✧ `✬
    “““““ ♜=♜=♜
    “““` ` {_♥_✿_♥_}
    ‘“` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩
    ““♖.{♖___♖_♖___♖}.♖
    “`{==================}
    “`{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿}

    درود بی پایان

    سروده ای عالی بود

    احسنت

  2. علی احمدی

    بهمن 30, 1397

    درود ها استاد صادقی مود لذت برده و آموختم از محضرتان 🌷🌷🌷

  3. مهدی یزدانی

    شهریور 31, 1400

    با درود
    اشعارتان را دوست دارم وگاهی در شعرهایتان میبینم که از کلماتی جدید چقدر قشنگ کار کشیده‌اید لذت میبرم

  4. علی مکرمتی

    شهریور 31, 1400

    درودها
    فصیح
    و زیبا
    مرحبا

  5. مهدی سیدحسینی

    بهمن 11, 1401

    درود جناب صادقی
    بهره بردم با آرزوی توفیق الهی برای شما 🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا