🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ما شاعر طنزیم

(ثبت: 13611) بهمن 8, 1397 

ما شاعر طنزیم! سیاسی عمراً
شاکی شاید.. ولی نه عاصی! عمراً

پیچاندنِ نقشه های دشمن؟ حتماً
سرپیچیِ قانون اساسی؟ عمراً…!

تن داده به حمله های گازانبری و
افتاده به ضربه های داسی عمراً

کم پُشتیِ مویِ وسطِ سر بعله
آلوده به بیماری طاسی عمراً

بالفرض اگر ز کوره هم در برویم
غُر هم بزنیم ؛ ناسپاسی عمراً

شاید که مودبانه تعظیم کنیم
نه! سجده به سبکِ التماسی عمراً

داریم تحملِ دوتا سیلی را
نوشابه و چوبِ جالباسی عمراً

ما معتقدیم دین دُکان نیست؛ ولی
ترغیب به سمتِ دین هراسی عمراً

نقصانِ فراموشیِ تاریخیِ ما
لطف و کرَم است؛ کم حواسی عمراً

آلوده به ایدز نیست خدمت بکنید
از جامعه قدرناشناسی عمراً

اشعار من امضای خودم را دارد
بیهوده نگو نمیشناسی! عمراً…

 

مهدی صادقی مود

 

 

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    بهمن 8, 1397

    بسیار زیبا بود!@};-@};-@};-@};-@};-

  2. مهران اسدپور

    بهمن 8, 1397

    درودها دوست طناز جناب صادقی مود عزیز …🌷

    دستمریزاد …

    در کانال تلگرام ، تازه و به روز سروده هایتان را دنبال میکنم …

    باز هم خواندم و مستفید شدم …

    در پناه خدا …🌷

    • مهدی صادقی مود

      بهمن 8, 1397

      سلام عزیز گرانقدر جناب اسدپور
      ممنونم
      لطف می کنید و باعث افتخار است
      بزرگوارید
      @};-@};-

  3. عظیمه ایرانپور

    بهمن 9, 1397

    درود بر شما
    عالی بود
    لذت بردم:)@};-=D>

  4. مينا امينی

    بهمن 10, 1397

    =D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>
    درودها هنرند
    زیبا قلم زدید.

  5. مهدی سیدحسینی

    بهمن 11, 1401

    درود جناب صادقی
    موفق و سلامت باشید 🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا