🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سه تا کوتاه

(ثبت: 5428) بهمن 11, 1396 

گفتند چه داری که نثارش بکنی؟

جز قلبِ پلاسیده ی پُر زخم و ترَک !

– تا یار نباشد به چه کار آید دل

آن هم به فدای زلفش، آن هم به درک…

 

ای عشق تو را حُسن ختام آوردم

هر قطعه سرودم از تو نام آوردم

گفتی که بدونِ من تو را ممکن نیست

دیدی که بدون تو دوام آوردم !

 

تا کی غمِ هر دلبرِ ناشی؟ به جهنم…

عشقی که فقط داره حواشی به جهنم

باشی به روی چشم و دلم جاته و اما

تصمیم بگیری که نباشی، به جهنم…

 

مهدی صادقی مود

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):