🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سه گلشن تبری – 4

(ثبت: 241207) مرداد 31, 1400 

💥شعر پیشرو 💥
💥 سه گلشن تبری 💥

مه دیم زرد و مه دل خون و مه هسری چش جه سرجر

همش ازبِیقراری هسسه دلخا
شُ اُ روزِ بداری هسسه دلخا
بهار بلبل و ککی ئه مونا
دداردرحال زاری هسسه دلخا

تا کِ دوری

💥✍🖌#عیسی_غفوری✒️💥

Telegram.me/navayetabari
👆👆👆 join 👆👆👆

مه دیم: صورتم. هسری : اشک
جه: از سرجر: سرازیر
همش: همیشه. شُ : شب
بداری: بیداری. مونا : مانند
ددار: همیشه. تاکِ: تاکی

سه گلشن تبری

✍🖌#عیسی_غفوری(شبره)✒️

Telegram.me/navayetabari
👆👆👆 join 👆👆👆

🍁 شعر پیشرو 🍁
🍁سه گلشن🍁

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 31, 1400

    من چهار گلشن دارم
    سه گلشن قالب زیبای ادبی و چهارمین گلشن خود حضرت دوست است

    سلام

    درودها بر حضرتعالی و جناب عیسی_غفوری(شبره)

    بسیار زیبا و جاودانه

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌿

    • محمدعلی رضاپور

      شهریور 3, 1400

      سلام و درود و ارادت
      گلشن باصفای لطف تان خرّم❤️🙏

  2. کبری محمدی

    مرداد 31, 1400

    سلام
    قلم شان توانا.

    دل تان روشن
    پاینده باشید
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

  3. کبری محمدی

    مرداد 31, 1400

    یک اعترافی بکنم
    اکثر کلمات این اشعار تبری را متوجه نمی شوم
    اولین باره که می شنوم،
    یعنی در محاوره استفاده نمی شود که به گوشم آشنا نیست؟

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا