🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سه گلشن تبری – 6

(ثبت: 241209) شهریور 2, 1400 

🍁 شعر پیشرو 🍁
🍁سه گلشن🍁

صَوُوری تا به کِ خون چش جه سر جر؟

گمون کاندی که من ایوب هسمه

یُسُف ره گم بکرد یعقوب هسمه

رو بنمه گِلِ نرگس

✍🖌#عیسی_غفوری(شبره)✒️

Telegram.me/navayetabari
👆👆👆 join 👆👆👆

تا به کی صبوریازچشمان خون سرازیر شود

گمان میکنی که من ایوب هستم
یغقوب کــم کرده یوسف هستم

چهره ات را نمایان کن گل نرگس

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    شهریور 2, 1400

    🌹🏵️🌹🏵️🌹🏵️🌹

  2. کبری محمدی

    شهریور 2, 1400

    سلام
    سروده ای زیبا خواندم
    قلم شان مانا
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا