🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سه گلشن تبری – 7

(ثبت: 249266) تیر 23, 1401 

سه گلشن تبری

بِمُومِه گِلِه سَرِّه واز هاکنم

اِسا دِل غَرقِ تِه چِشمُون بَدیمِه
دِِلِ بیچارِه رِه مَجنُون بَدیمِه
بَدیمِه دَشت دَکِت اُ وِل اُ وِیلُون
شِه غِمِّه یاد بَکُرد حیرُون بَدیمِه
بَهیتمِه زُوندئِه غَمِّه شِه کَشِه
بِگَمُون شِه قَدِّه کَمُون بَدیمِه

دِلِه اَرمُونِه جِوونی دَگِردِه

#عیسی_غفوری_کیاسری_شبره

Telegram.me/navayetabari
👆👆👆 join 👆👆👆

آمدم سر گله را باز کنم

الان دل غرق چشمانت دیدم
ببچاره دل را مجنون دیدم
دیدم دیوانه سر ددگم است
غمم فراموش ولی حیران دیدم
زانوی غم بغل کردم
ناگهان قدم را خمیده دیدم

آرزوی دل جوانی بر گردد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا