🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سودای بی سود…

(ثبت: 211686) تیر 21, 1398 
سودای بی سود…

« به نام خدا »

چرا از ناکسان ساغر گرفتی ؟
گمان کردی که از مِس زَر گرفتی ؟
نه ای غافل در این سودایِ بی سود…
طلا دادی و خاکستر گرفتی !

« مهران اسدپور »

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):