🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سود و زیان

(ثبت: 263285) شهریور 19, 1402 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

باران به طراوت هر چه می افزاید
بر آب بیفزاید و سیلاب آید

از خاک که می کنی برون سکّه ی زَر
پس خاک به قطع سکّه را می ساید

 

شاعران:امین اصلانی/ امیر اصلانی (اَمی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):