🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سوز دل مرتضی

(ثبت: 219089) آذر 24, 1398 

سوز دل مرتضی
در سوگ حضرت زهرا(س)
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)
…………………………………………
از سوز دل نوایی، شب ها به گوش آید
زین ناله هر دلی را، اندر خروش آید
گویی که نی نوا کرد، جانسوز تر ز عالم
یک مرد سوی قبری، در سوز و آه آید
در نیمه های هرشب، وقتی همه به خوابند
او مرثیه بخواند، اشکش به جوش آید
ربحانۂ پیمبر، خاتون روز محشر
بنگر به حال حیدر، آسیمه سر بر آید
طفلان درون خانه، بگرفته اند بهانه
بزم عزای مادر، هر لحظه گوش آید
از دیدگان روانه، اشکش رسد به چانه
دیوار غرق درخون، ما را به یاد آید
حیدر عزا گرفته، از دوری گل یاس
صد آه و وامصیبت، اینک به گوش آید
…………………………………………….
شاعر و مداح اهل بیت ذاکر الحسین رسول چهارمحالی(ساقی)
وب سایت:
Rasoll60.mihanblog.com
کانال تلگرام:
@sagi60
@rasoll09127933263

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. اجرتان با ولایت

    استاد چهار محالی گرامی

    🌺🌺🌺🌹🌺🌺🌺

  2. جواد مهدی پور

    آذر 24, 1398

    درود بر شما جناب چهار محالی عزیز

    مأجور باشید

    💐🙏💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا