🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سوز صبوری

(ثبت: 1869) تیر 10, 1395 
سوز صبوری

دلم به سوز صبوری چنین طهارت شد
به شعله های غریبی نشست و غارت شد

غبار صحنه ی دوری نشست در فکرم 
تمام رقص خیالم اسیر غربت شد

رسید در دل بیدار شب غروبت آه 
نبود ماه وجودت نشاند و حسرت شد

صدای حمله ی طوفان و سیل تنهایی 
خبر رسان جدایی در این قیامت شد 

شبیه پیچک عشقی به گرد دلتنگی 
نمای خاطره هامان دچار محنت شد 

– بچگیام – 
بهار نود و پنج

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):