🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سوگ خوبیها (رحلت پیامبر اکرم ص)

(ثبت: 232615) مهر 27, 1399 

سوگ خوبیها (رحلت پیامبر اکرم)

چه کردی ای مدینه نور پاک و آفتابت را
امین هر دو عالم شافع روز حسابت را

برای درد و اندوه پس از احمد که را داری
که بر دوشش کشد سنگینی رنج و عذابت را

مدینه حال فهمیدی که غربت میرسد از راه
چه خواهی کرد بعد از او دوای اضطرابت را

دلی آزرده چشمی خونفشان بعد از رسول الله
چگونه می دهی در پاسخ زهرا جوابت را

برای گنبد خضرای ختم المرسین از اشک
مهیا می کند بنت نبی عطر و گلابت را

از این پس بیفراری میکند در سوگ خوبیها
به سوز ناله میگیرد ز چشمان تو خوابت را

مدینه وای بر حال تو بعد از حضرت جانان
بقیع ات شعله خواهد زد من و قلب کبابت را

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. مهر 27, 1399

  2. رسول رشیدی راد

    مهر 27, 1399

    باسلام و دروود خدمت شما آقای معصومی عزیز
    اجرکم عندا…
    🌹🌹🌹🌹

  3. هادی بیابانی

    مهر 27, 1399

    درود دوست گرامی اجرت با پیامبر ص 🙏🌹

  4. مهر 27, 1399

  5. طارق خراسانی

    مهر 27, 1399

    سلام و درود

    تسلیت عرض می کنم
    مانند همیشه نغز و محکم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا