🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سِن های ماسه ای

(ثبت: 246154) اسفند 22, 1400 
سِن های ماسه ای

 

دیوِ سرما، اسیرِ طوفان است
مرگِ خود دیده و پریشان است
روی سِن های ماسه ای در دشت
فرصتِ رقصِ گل عذاران است
اشکِ سردی که ابر می بارد
«آخرین شِکوه از زمستان است»[1]
شعرِ خوبی سروده شاعرِ صبح
شب یلدای غم، به پایان است
روزهای سپید و پُر امید
هدیه ی خونِ پاکِ آبان است
دل، هراسی ندارد از دشمن
آنچه فائق شود بَر او، جان است
جانِ پُر قدرتِ اَهورایی
حافظِ سرزمینِ ایران است

[1]. مصرع از استاد شفیعی کدکنی

21 اسفند 1400

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. اسفند 22, 1400

    👏👏👏

  2. مینا یارعلی زاده

    اسفند 22, 1400

    جانِ پُر قدرتِ اَهورایی
    حافظِ سرزمینِ ایران است
    👌👌👏👏👏👏👏

    بسیار زیبا و امیدبخش سرودید باباطارق عزیزم
    👏👏👏👏👏👏👏

    زنده باشید زنده باشید🙏

    • طارق خراسانی

      اسفند 22, 1400

      سلام بر دختر شاعرم

      سپلس از مهر نگاهت

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  3. فریبا نوری

    اسفند 22, 1400

    شعرِ خوبی سروده شاعرِ صبح
    شب یلدای غم، به پایان است

    درودها استاد خراسانی گرانقدر
    بسیار زیبا
    🌷🌷🌷🌷

    • طارق خراسانی

      اسفند 22, 1400

      سلام و درود بر گهر بانوی پاک

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  4. محمدعلی رضاپور

    اسفند 22, 1400

    سلام و درود
    سن های ماسه ای
    بسیار زیبا 🌹🌹🌹🌷🌷🌷

    • طارق خراسانی

      اسفند 23, 1400

      سلام

      به دقت نظر شما باید آفرین گفت

      سپاس از مهر نگاهت

      در پناه خدا🌿🙏🌿

  5. محبوبه سرجوقیان

    اسفند 23, 1400

    سلام و درود استاد خراسانی گرانقدر

    • طارق خراسانی

      اسفند 28, 1400

      سلام و درود

      سپاس از مهر نگاهتان

      در پناه خدا….. 🙏🌹🙏

  6. مدینه ترکاشوند

    اسفند 29, 1400

    سلام ودرود براستادطارق خراسانی
    عزیزوگرانبها
    فوق العاده زیبا دستمریزاد
    قلمتان هماره نویسا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا