🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سکوت

(ثبت: 248392) خرداد 18, 1401 
سکوت

 

وقتی که سخن
گلو گیر می شود
در جبر سکوت
چشمانت
واژه
واژه
غزل می تابد
در دفتر خاموشی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا