🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سیاسی شد

(ثبت: 237697) فروردین 12, 1400 

 

دین و ایمان مان سیاسی شد

حسّ وجدان مان سیاسی شد

مزه ی نان مان سیاسی شد

هستیِ جان مان سیاسی شد

و نمردیم.

#شعر_پیشرو
#شعر_سروش
#محمدعلی_رضاپور (#مهدی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. کبری محمدی

    فروردین 15, 1400

    سلام
    زیبا قلم زدید
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا