🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سیب و جاذبه

(ثبت: 3172) بهمن 2, 1395 
سیب و جاذبه

بسمه تعالی

سیب از درخت افتاد
و جاذبه کشف شد
به همین راحتی
ولی شاید:
این یک اتفاق بود
-برای فقط “یک سیب” ..
شاید
مابقی سیب ها بالا روند،
اوج بگیرند
و محو شوند.
کسی چه میداند
شاید ما بقی سیب ها قیام کنند
شاید سجده کنند
شاید دیگر از سجده بلند نشوند…
چه ساده
با یک سیب
جاذبه کشف شد،
ولی با هزاران سجده
با دریاها اشک
خدا کشف نشد
برای بعضی از درخت ها…

حامی
 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها 20 
  1. سوگند صفا

    بهمن 3, 1395

    ولی با هزاران سجده خدا کشف نشد….:(…. زیباست…مثل همیشه .. حق نگهدارتون…یاعلی

  2. نگار حسن زاده

    بهمن 4, 1395

    درود بر شما

     زیباست

    موفق باشید

  3. فرشته ی من

    بهمن 6, 1395

    ماشاالله…

  4. فرشته ی من

    بهمن 6, 1395

    ماشاالله…

  5. فرشته ی من

    بهمن 6, 1395

    ماشاالله…

  6. فرشته ی من

    بهمن 6, 1395

    خیلی عالی بود….

  7. فرشته ی من

    بهمن 6, 1395

    خیلی عالی بود….

  8. فرشته ی من

    بهمن 6, 1395

    خیلی عالی بود….

  9. فرشته ی من

    بهمن 6, 1395

    خیلی عالی بود….

  10. فرشته ی من

    بهمن 6, 1395

    خیلی عالی بود….

  11. فرشته ی من

    بهمن 6, 1395

    خیلییی عالی بود…
    ????

  12. فرشته ی من

    بهمن 6, 1395

    خیلییی عالی بود…
    ????

  13. فرشته ی من

    بهمن 6, 1395

    خیلییی عالی بود…
    ????

  14. فرشته ی من

    بهمن 6, 1395

    خیلییی عالی بود…
    ????

  15. فرشته ی من

    بهمن 6, 1395

    خیلییی عالی بود…
    ????

  16. فرشته ی من

    بهمن 6, 1395

    خیلییی عالی بود…
    ????

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا