🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سین هشتم حاج قاسم سلیمانی

(ثبت: 224180) فروردین 1, 1399 

 

سین هشتم
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
—————————-
سین هشتم حاج قاسم سلیمانی
سین هشتم اسطوره های ایرانی
سین هشتم به یادت ای سردار
سین هشتم تو کیستی که میمانی
جای تو نیست خالی در میان ما
یاد و نامت به پاست مرد کرمانی
ذوب گشتی تو درون عشق خدا
قهرمانی عزیز، غرقِ نورِ ایمانی
بال هایت وا نمودی سوی یزدان
همیشه در دل ما جانی و تو جانانی
دعا نما تو برای امام و رهبر مان
پیش حضرت حق همیشه خندانی
شیر مردی از دیارِ آرش و گیو
چون محبّینِ نامدار، مثل سَلمانی
عاشق دین و مذهب و وطنی
کشتی وطنم را همچو بادبانی
دوباره عطر دل آرای تو پیچیده
گل بی خار تویی که در گلستانی
تو چه کردی با دل مردمان ایرانی
همچو گوهری در وجودمان پنهانی
هفت سین نه که هشت سین داریم
سین هشتم حاج قاسم سلیمانی
——————————–
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 1, 1399

    سلام
    جانش شاد

    عید بر شما مبارک

    در پناه خدا🌿🌹👏👏👏🌹🌿

  2. ولی اله بایبوردی

    فروردین 1, 1399

    سلام

    خیر و سعادت سال نو را برای استاد آرزومندیم.

    در پناه آفرینش زیباییها

    🌺🌺🍃🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا