🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سیگار درد

(ثبت: 265059) آبان 5, 1402 
سیگار درد

بر صندلی تنهایی خود نشسته ام
جرعه جرعه تلخیِ فراموشی را نوشیده ام
پک به پک سیگار درد کشید ه ام ،
نگاه میکنم به آن خاطره ی خاکستری رنگِ معلق
که در هوایِ بغض آلوده ام ،
دود شد و رفت.

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آبان 5, 1402

    سلام

    چه قدر این شعر درد دارد !

    در پناه خدا 🌱👏👏👏👏👏🌱

  2. مهدی سیدحسینی

    آبان 24, 1402

    درود🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا