🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شاعر هم اطاقی

(ثبت: 2151) مرداد 16, 1395 

سلام

منم شاعر هم اطاقی

اونکه میخوند از عشقای خیالی

یه عمره تو ترانه هام اسیرم

دارم به جرم عاشقی میمیرم

جرم من اینه که حقیقت میگم

از عشق و از طعم خیانت میگم

جرم من اینه که دروغ نمیگم

حرفامو از روی صداقت میگم

تو عصر ما عشق ، رنگ اسکناسه

لیلی واسه مجنون ، یه ناشناسه

تو عصر ما چوپون گله گرگه

وفای عاشقا یه عمره مرده

احسان ظاهری (اهورا)

30 بهمن 94

#احسان_اهورا

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):