🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شام آخر

(ثبت: 890) اسفند 6, 1394 
شام آخر

شام آخر

ناشی از ماجرای پر ابهام

دودمانم ، قبیله ای گمنام

می نشینم کنار پنجره ای

مات و حیران ، چه می کند ایّام

آسمانی شبیه کاجستان

ابرهایش تخیّلی ، آرام

زنده ام در میان خاطره ها

می پذیرم ، نهایتش اعدام

زندگی دل پذیر و شیرین است

گر چه هستم به زعم خود ناکام

روی عادت ، غریبه ام همه جا

لب فرو بسته ام بجز ، برجام

عشق هم فرصتی مبارک بود

دل سپردم به دلبری بی نام

کودتا می کند خیالاتم

دل گواهست ، همیشه نافرجام

کو مجالی برای رقصیدن

تا سراپا درآورم احرام

بت پرستی نبوغ ایمانست

درطوافی به گرد این اصنام

بخت یاری کند به شیدایی

شام آخر ، و  بهترین اکرام

   06 / 12 / 94  

نظرها 12 
  1. سوگند صفا

    اسفند 7, 1394

    سلااااام استاد……

    مرحبااااا استاد مرحبااااااا….

    چقدر زیبا و روان بود…چقدر…….

    واقعا که دست مریزاد دارین….

    به به…

    شگفت زده شدم..‌

    زنده باشین

    یاحق

  2. محمد علی شریفی

    اسفند 7, 1394

    درود بانو 

    ممنونم از حضور سبزتان

    به شادمانی سر کنید

  3. سلام و درود

    غزل بسیار زیباااااایی بود

    درپناه حق باشین

  4. محمد علی شریفی

    اسفند 7, 1394

    درود و عرض ارادت

    ممنون و سپاس بی کرانننننننننننننننننننننننن

    درپناه دادار مهربان

  5. محمد علی شریفی

    اسفند 7, 1394

    درود بانو 

    سپاسگزارم

    از حضور سبزتان

  6. اله یار خادمیان

    اسفند 8, 1394

     درود بر شما  موفق و موید باشی احسنت

  7. محمد علی شریفی

    اسفند 8, 1394

    درود جناب خادمیان

    دیده ام روشن

    خوش آمدی دلاور

    سلامت وکامروا باشید

  8. نگار حسن زاده

    اسفند 8, 1394

    درود بر شما گرامی

    بسیار عالی بود

    موفق باشید

  9. محمد علی شریفی

    اسفند 8, 1394

    درود بزرگمهر

    سپاسگزارم

    درپناه حق

  10. عسل رادمنش

    اسفند 8, 1394

    سلام و مهر

    بسیار عالی/مانا باشید

  11. محمد علی شریفی

    اسفند 9, 1394

    درود بانو

    سپاس بیکران/دیرزی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا