🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شایدبروید جمعه فردا گل نرگس

(ثبت: 7023) آبان 11, 1397 

شایدبروید جمعه ی فردا گل نرگس

درکوچه باغ کشور دلها گل نرگس

شاید بیارد باد بوی یوسف زهرا

روشن کندچشمان ماهاراگل نرگس

بی عشق تومعنا ندارد زندگی اینجا

 درعشق ماهستیم پا برجاگل نرگس

دلها همه فرش قدومت می شود وقتی

پا را نهی بر خاکی دنیا گل نرگس

من هرچه نرگسزارگردیدم ندیدم هیچ

گل که دهد بوی شما را یا گل نرگس

داردهوایی می شود دلهای مشتاقان

 مشتاق دیدار تو ای زیبا گل نرگس

باشد بهاران اول هر سال اما هست

اینجا بهارِ بی تو بی معنا گل نرگس

ما شیعه ی چشم توأیم این خوب می دانی

پس کی می آیی حضرت آقا گل نرگس

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):