🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شبم

(ثبت: 211012) تیر 1, 1398 

سفر سفر نشانه بیاور به آسمان شبم
شرر شرر زبانه بیاور ز کهکشان شبم

مگو مگو که فارغم از هر بهانه دگری
سبوسبو فسانه بیاور به داستان شبم

ز ناله های دل ساکنان شهر بیم و امید
گهر گهر ترانه بیاور به بی کران شبم

به یمن آنکه نالهِ نایم نوای نغمه توست
گذر گذر چَغانه بیاور به بوستان شبم

خدا مگر حواله نماید مرا به غمزه تو
نظر نظر گُمانه بیآور به آستان شبم

کبوترم که لانه ندارم به غیر بام شما
غزل غزل تو دانه بیاور بآشیان شبم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. علی رفیعی

    تیر 2, 1398

    سلام و ارادت استاد گرامیم
    غزلی ناب و بسیار زیباست
    دستمریزاد بزگوار
    در پناه خدا
    🌷🌷🌷🌷🌷

  2. طارق خراسانی

    تیر 6, 1398

    سلام و درود

    غزلی زیبا و موفقی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا