🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شبیه سایه ام،تنها…

(ثبت: 5965) اردیبهشت 18, 1397 
شبیه سایه ام،تنها…

برای درد چشمهایم ای کاش
قطره ای از نگاهت
تجویز میکردی.
بی تو
تنهاترین دختر قرن اخیرم،
غرق میشوم
در خیال آغوشت
اما…
پشت پلک های تو
باز شبیه سایه ام، تنها…

دنیا.ت (ماهک)
۱۳۹۷/۲/۱۸

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):